zpět na úvodní stránku

jak nakupovat e-vstupenky

Obchodní podmínky pro on-line rezervaci nebo koupi vstupenek si můžete přečíst zde.

V sekci PROGRAM na těchto stránkách je u každé inscenace odkaz na „vstupenky“, přes něj se automaticky dostanete do sálu vybraného představení, kde je možné vstupenky rezervovat či on-line nakupovat.

Doporučujeme se nejprve zaregistrovat a při zahájení nákupu vstupenek se již jen přihlásit.

Na každou objednávku obdržíte potvrzení s informacemi na uvedený e-mail. Pokud jste zaregistrovaní, stále lze upravit způsob vyzvednutí vstupenek či platbu.

REGISTRACE A PŘIHLÁŠENÍ

Výhodou registrace na rezervačním portálu je následný přístup k aktuálním rezervacím/objednávkám či jejich archivu. Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte po přihlášení přes MÉ REZERVACE. Další výhodou je možnost zaslat Vám informace na uvedený e-mail v případě změny nebo zrušení představení.

Postup při registraci

  • Klikněte na „Přihlášení / Odhlášení“ v horní části portálu a následně zvolte poslední možnost Registrace.

  • Vyplňte všechny povinné údaje.

  • Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko Registrovat a pokračovat.

Postup při přihlášení

Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes sekci „Přihlášení / Odhlášení“ vyplněním e-mailu a hesla.

Úpravy Vaší registrace provedete po přihlášení na portál kliknutím na odkaz „Úprava osobních údajů“.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Pro přihlášení na rezervační portál musíte zadávat e-mail a heslo ve stejném formátu, jak bylo zadáno při registraci. Systém rozlišuje nejen velká a malá písmena, ale i diakritiku.

ZAPOMENUTÉ HESLO

V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na e-mailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu ZASLÁNÍ NOVÉHO HESLA.

POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK

Jakmile v programu naleznete představení/akci, o které máte zájem, kliknutím na odkaz "VSTUPENKY" se dostanete do sálu (nebo výpisu volných míst) k tomuto představení/akci.

1. Krok – Výběr míst

Kliknutím na Vámi vybrané volné místo ho vložíte do virtuálního košíku. V kolonce Způsob platby a doručení vstupenek, prosíme, vyberte ze zobrazeného seznamu způsob úhrady a doručení vstupenek. V případě chybného výběru vstupenek je možné jednotlivé vstupenky z košíku odebrat tlačítkem nebo odebrat celé představení tlačítkem. V případě, že jste s výběrem vstupenek již spokojeni, můžete v rezervaci/objednávce pokračovat kliknutím na tlačítko.

2. Krok – Kontrolní údaje

V tomto kroku budete vyzváni k zadání Vašich kontaktních údajů, a to dvěma způsoby v závislosti na vybraném způsobu rezervace/objednávky. V případě, že jste při výběru vstupenek v sále zvolili typ rezervace Pokladna – osobní vyzvednutí vstupenek, budete systémem vyzváni k zadání jména, příjmení, adresy, telefonu a e-mailu. Při zvolení ostatních typů rezervací a objednávek budete v tomto kroku vyzváni k přihlášení do systému. Pokud jste se do systému přihlásili před výběrem vstupenek, budou Vaše kontaktní údaje v tomto kroku automaticky dostupné a systém Vás přesměruje ihned do dalšího kroku.

3. Krok – Rezervace/úhrada vstupenek

V tomto kroku dochází k dokončení rezervace, kdy Vám systém vygeneruje číslo rezervace, které je důležité pro další manipulaci s rezervovanými vstupenkami. Získáte zde přesný popis jak s rezervovanými vstupenkami dále nakládat, platnost rezervace, vyzvednutí, případně informace k úhradě vstupenek při zvolení typu rezervace Platba bankovním převodem. Jestliže jste zvolili typ rezervace/objednávky Platba bankovní kartou on-line budete v tomto kroku přes tlačítko přesměrováni na platební bránu, kde budete vyzváni k zadání údajů k Vaší platební kartě.

V jedné transakci je možné vložit do virtuálního košíku maximálně 20 vstupenek.

SEZNAM MÉ REZERVACE

Registrovaný uživatel portálu ColosseumTicket má možnost přes ikonu Mé rezervace zobrazit seznam svých rezervací/objednávek, které prostřednictvím tohoto portálu vytvořil, nebo které prostřednictvím tohoto portálu zakoupil platební kartou on-line.

Po přihlášení do seznamu Mé rezervace se zobrazí přehled všech Vašich rezervací/objednávek. Kliknutím na ikonu „i“ získáte detail o vybraných vstupenkách. Pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení eVstupenka, vytisknete si tuto vstupenku právě v tomto seznamu.

VYTIŠTĚNÍ e-VSTUPENKY

E-vstupenky není nutné tisknout, pokud je můžete ukázat na displeji mobilního zařízení.

Po přihlášení do seznamu MÉ REZERVACE se u objednávky, která má uvedený způsob doručení eVstupenka, zobrazí tlačítko pro tisk eVstupenky. Kliknutím na tlačítko se zobrazí v závislosti na Vašem prohlížeči buď náhled eVstupenky nebo výzva k jejímu uložení.

K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe AcrobatReader).

UPOZORNĚNÍ

  • Pořadatel neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky.

  • eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě.

  • Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první.